En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Linn - 24 augusti 2010 23:05

Jag åker hem inom de närmsta dagarna och det är ganska jobbigt. Jag trivs så sjukt bra här och vill inte åka från Karin.

Vi funkar verkligen tillsammans och sliter inte på varann.

Sökte bara ett jobb idag men jag var så sjukt trött och hade ont i huvet så jag orkade helt enkelt inte. Men tar nya tag imorgon och sedan får det vara nog med jobb sökande för denna resa.


Men jag vill verkligen inte åka hem. Men jag måste för jag har en massa saker jag måste göra. Och som inte kan vänta längre.

Köpte en blomma till Karin idag innan jag åkte hem, och hon hade haft en skit dag så hon blev så himla glad. Sen tog vi en promenad för att gå av oss lite.

Så nu sitter vi här med lite vin och ska strax hoppa i säng.


Av Linn - 24 augusti 2010 11:38

Men idag verkar allt bara gå emot mig. När jag ska skriva ut mitt CV så vill Karins skrivare inte skriva ut bilden och det blir streckigt och fult.

Och hon jobbar till sent ikväll så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det här. Men det visar sig väl. Får försöka jaga tag i ett bibliotek eller nåt där jag kan skriva ut det. Tror bestämt att det är det jag får göra.

Jaja ska inte ödsla mer tid här nu.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards