En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Linn - 15 augusti 2010 19:59

I torsdags åkte jag med Lillasyster och Ellen till de värmländska skogarna. Resan gick bra, Ellen spydde bara två gånger och en gång precis vid norska gränsen :P

Vi var ju bara tvungna att gå ut och pictografera lite.

  Och vi var starka i Norge minsann.

  Detta är typ det enda man ser på vägen mellan Sollefteå och Norra värmland.. Skog, skog och åter skog.     Och jag ska ärligt anmäla Emmy till sveriges sämsta bilförare. Ida min kusin sa det efter samtalet vi hade då jag var tvungen att säga åt emmy att stanna så vi inte krockade med en annan bil innan vi ens kommit ut ur Sollefteå.

  Farmors begravning var fin och en kompis från Torsby sjöng så fint i kyrkan. Nu vilar hon i frid bredvid farfar. Synd bara att prästen var lite för seg för min smak.

            Vi hade kalas för Ellen på Lördagen då hon egentligen fyllde år på Fredagen men inte ville att hon skulle behöva fylla år när det var begravning. Och min storasyster med sambo och sina två söta barn var där, också min kusin med hennes två söta barn. Det var jättemysigt att få hänga med dom i helgen. Det är så sällan man ses.

Vi fick även låna ett helt eget litet hus att bo i under helgen.

Vi åkte hem igår under natten då ellen blir så åksjuk på dagen om det är varmt. Så vi var hemma strax innan 6 imorse. Idag är jag sjukt trött. Men funderar starkt på att åka till västerås till min älskade kaka i helgen och hänga med henne och hästarna.

Vore kul då jag aldrig varit dit. När jag ändå är i flängar tagen.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards