En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Linn - 10 juli 2010 21:23

Av Linn - 10 juli 2010 16:17

Japp det är ganska dött på min blogg nu för tiden. Jag ber om ursäkt. Men jag ska försöka bättra mig.

Den senaste veckan har jag spenderat nere i värmland, varit på höljes rallycross em, badat och solat och gottat mig i lugnet.

  Resan ner var seg som fan och en massa vänte tid på olika stationer. Att resa från sollefteå är fan inte en lek.

  Resan från karlstad till höljes var däremot trevligare. Inte ofta man får åka en ford mustang :) Här ser ni en liten del av bilen och två nöjda karlar som får lätta på trycket.

            Lite random bilder från helgen i höljes. Och jag kan säga att om jag åker dit nästa år ska jag inte sova i en bil eller i tält. För fy fan va obekvämt och kallt och blött det blir.

Jag börjar bli för gammal för såna obekvämligheter.

      Det var ganska mycket folk.. tror det var 27000 eller nåt sånt. Inte illa pinkat i lilla höljes.

  På väg tillbaka till karlstad gjorde vi ett snabbt stopp i torsby och spelade minigolf och smith tvättade bilen.

    Jag träffade Linda en sväng på stan och tog en fika. Sötungen. Och ett kort på Jocke.

  Resan hem gick lite snabbare, men nu vill jag bara tillbaka.

      När jag kom hem gick jag raka vägen till min kära syster, hon skulle jobba och jag behövde vara barnvakt åt den lilla solstrålen. Som vaknar när jag smög ner i sängen med henne och emmy inatt och säger: -Mossi du är finast i världen! Får jag sova hos dig?

Kan man bli gladare? Nej jag tror inte det. Så idag har vi myst i soffan och kollat på film och ätit glass. För det får man när man är barnvakt!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards