En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Linn - 30 april 2011 21:12

In i min Ziperall!!!

Den hade kommit med posten igår när jag var och jobbade.

Så idag när jag kom hem låg den och väntade på mitt köksbord.

I´m so happy i could die!!!

Det är det skönaste jag någonsin haft på mig. Och jag vill aldrig ta den av mig.

Perfekt för en hemmadag/kväll när man bara ska mysa i soffan.

   

Tack Karin, Madde, Johanna, Hanna, Tim, Nicklas och Anders för denna gudagåva!

Självklart var jag ju tvungen att fula mig lite och se ut som en fjortis i min rosa mys-dress.

   


Det blir en nykter Valborg för Linn i år, kan nog inte minnas sist det hände. Kanske var på tiden. Man börjar ju bli till åren ;)

Madde kommer och ska sova här lite senare. Så jag slipper vara helt ensam iallafall.

Sup å svälj, trevlig helg.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards