En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Linn - 4 april 2011 23:24

Idag har varit en supertoppendag!

Dagen började lugn och fin med en fika som Karin bjöd på.

    Living the Dream :) Karin var lite trött ;)

   

Och vi var så glada att våren äntligen kommer och att dagen började så bra.


Sedan spenderade jag eftermiddagen med att göra smörgåstårta och chokladtårta med hallon.

Jag blev sjukt nöjd med reslutatet. Bilder kommer imorgon.

Sedan sadlade jag om, för att åka med Daniel på poweryoga.

Det var sjukt skönt och förbannat jobbigt. Och jag kommer med all säkerhet att ha en jävla träningsvärk imorgon.


När jag kom hem väntade Hanna, Nicklas och Tim på mig.

Sedan ramlade Anders in och till sist Karin.

Så nu har vi frossat i tårta och jag har fått två av dom presenter jag önskat mig.

Jag fick Lancome parfymen jag ville ha :)

 

Och så fick jag en ziperall!!!

En Rosa!! Som det står Kittenfromhell på.

Vilka vänner jag har :)

 

I am the happiestest in the worldz!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards