En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Linn - 5 april 2011 23:10

Idag kom Catti med sina 2 döttrar.

Dom är så underbart söta.

     

Michelle var en riktig liten sötis :)

Nu slappar jag och frugan i soffan. Dags att sova bort träningsvärken snart.

Av Linn - 5 april 2011 19:18

Jag har tidigare tillägnat denna man ett inlägg och nu är det dags igen.

Ray Lamontagne

Vilken röst! Jag smälter på en gång jag hör honom.

Jag vill inte göra annat än bara sitta och lyssna.

Herregud :O

Av Linn - 5 april 2011 14:17

Idag gör jag inte många knop.

Jag har träningsvärk i absolut hela kroppen. Dock ganska skönt att känna att man gjort kroppen lite gott.

    Mina supergoda tårtor från gårdagen.

Jag hade en bit sprad av smörgåstårtan som jag hade tänkt ha till lunch idag.

Men när jag vakna var den borta :O

Min kära fru tog den till frukost ;P Det gör inget alls men lite sött att hon gillade den så mycket att hon tog den.

      Och några kort på mina söta vänner som var här igår.

Jag hade verkligen en bra födelsedag. Och nu är ångesten över att bli gammal över. Det är lixom kört redan :P

Nu inväntar jag Catti med sina döttrar Michelle och Isabelle.

Vi ska smaska tårta och mysa.

Parfymen luktar så sjukt gott att jag vill äta upp mig själv :)

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards