En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Linn - 2 april 2011 19:53

Igår tog jag den lila räsern och cyklade in för en fika med Tatiana.

    Vi tog även en sväng till Stallet och sa hej :)

Sedan tog jag och Madde en välbehövd solariestund.

  Man känner sig alltid så mycket bättre efter en liten solning.

Sedan åkte vi tillbaka till Stallet och hängde en stund.

På kvällen blev det soffhäng hos Daniel i hans nya soffa.

Är sjukt avis på den!

Den var så stor och skön.


Idag har Karin och jag hjälpt Madde flytta.

Vi klädde ut oss till Ryssar för att få den där lilla extra styrkan :)

  From Russia..   We come..     To RULE!

Även Hilding fick vara ryss!

Efter 6 trappor upp och massa bärande, släpkörande och mera bärande kände jag mig mer som en sluskryss. Svettig, trött och helt slut.

Den duschen jag nyss tagit var en skänk från ovan.

Nåt av det bästa jag gjort på länge :P


  Karin ätande i Maddes nya villa :)   Fejjan gillar inte riktigt solen i ögonen..  Karin, Madde och jag från i Onsdags! Kanske en av de roligaste kvällarna på länge.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards