En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Linn - 3 april 2011 22:51

Nu imorgon kommer dagen då jag blir 27.

Ja visst, det är ingen ålder på en häst. Men jag har fått den dåliga vanan att få panik när jag fyller år.

Jag vet inte riktigt varför, men det kanske har med min rädsla för döden att göra eller bara det att jag inte ser mig själv som gammal.


Jag menar vilken 27 åring avgudar rosa och blir helt till sig av hello kitty?

Jag får väl bara panik för att jag inte tycker att jag åstadkommit speciellt mycket i mitt liv.

Men när man tänker efter har jag faktiskt det.

Jag är stolt över den person jag är och jag har fantastiska vänner.

Har även en underbar familj, och den sötaste katten jag vet.

Som nu ikväll.

    När hon kryper upp i min famn och bara älskar mig.

Det får allt att kännas bra.


Idag dans-städade jag.

  Det är oftast lite roligare då.

Men jag dammsög inte, det tar jag imorgon.

Imorgon blir det även tårt görning. Både smörgåstårta och vanlig tårta. För mina vänner kommer imorgon kväll och ska fira.


Hängde med Madde till Ikea idag. Köpte två paket värmeljus. Värt!

Men det var det enda vi behövde därifrån så det fick bli endast det.

Mycket effektiv shopping.

Nu ska jag krama min fru och försöka sova snart.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards