En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under juli 2011

Av Linn - 5 juli 2011 14:10

Allt går så bra nu att det känns som att det inte är sant.

Jag gillar mitt jobb.

Jag har fått boende! Tack Alexandra.

Jag ska till thailand och vara borta länge och uppleva nya spännande saker.

Fejjan trivs jättebra hos mamma med sin dotter Tella.


Jag har fått hänga med min mamma och syster och min Ellen.

Träffat några av mina goda vänner i Sollefteå också.

Kan nån nypa mig??

                      Jag hade verkligen en underbar vistelse i Sollefteå. Bra väder för det mesta och bara massa kärlek från nära och kära.

      Vacker natur och massa skratt!

Resan hem var en pina dock. Sov inte en blund.. Men lyckades sova lite efter en stund när jag kommit hem. Sen iväg och säga hejdå till Plew som åkte hem till Thailand.

 

I söndags var jag även på bio med en vän. Vi såg Transformers 3D.

Sjukt bra!! Jag gillar verkligen dom filmerna.

I veckan blir det mest bara jobb. Och i helgen är det Power meet inne i Västerås. Blir nog ett jävla drag. Jag jobbar och får hålla ställningen på festen :) 


Men nu ska jag iväg och fika med min Kaka innan hn reser från mig till norrland och vi inte ses igen förens i slutet på månaden och måste säga hejdå.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards