En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Linn - 22 juli 2011 00:09

Ja mitt liv har kommit ivägen för mitt bloggande tyvärr.

Men jag njuter av det så jag kan väl säga att det är en bra sak :)

Har spenderat en massa tid ute på fallskärmsklubben med Rob och alla fina människor som befinner sig där ute nu.

Har fått massa nya roliga vänner och alla har välkomnat mig med öppna armar.


Blev även överraskad med ett tandemhopp. Kanske det läskigaste och häftigaste jag någonsin gjort.

Det gick 45 minuter från det att jag fick reda på att det skulle ske tills jag var uppe i luften och höll på att skita på mig.

Men jag fick hoppa med Darcy som är Rob´s nära vän. Och han var super bra och fick mig lugn i min panik.

  Här är precis innan.

                   


Jag är så sjukt jävla stolt över mig själv!!

Just nu packar jag inför flytten nästa vecka och gillar inte att vara i huset, det är så tomt. Och jag kommer inte hinna träffa Karin när hon flyttar för jag jobbar den dagen.

Vilket känns så otroligt jävla skit trist.

Men men jag får väl hälsa på henne sen när tid finns.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards