En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Linn - 26 juli 2011 19:45

Jag har fått cirkel-linser äntligen. Vet att jag skrev om det för kanske två år sen. Men äntligen har jag fått tag i några :)

  Linserna är lila men mina blåa ögon lyser igenom en del, men det ser ändå helt sjukt men samtidigt häftigt ut.

Snart ska jag åka hoj och grilla med lite folk så man får upp humöret lite. Kan behövas!


Dessutom känns det helt sjukt att sitta i ett helt nerpackat hus med bara en dator och stereo som inte är nerpackade.

Frida och Madde kommer hjälpa mig imorgon. Om det finns nån mer som känner sig manad är det bara att poppa in.

Av Linn - 26 juli 2011 16:42

Ja imorgon går flyttlasset, men inte till min nya bostad utan till fallskärmsklubben. Och där ska det stå tills på söndag då jag ska flytta allt igen...

Känns ju kanske inte helt ok.

Och hela den här veckan känns inte riktigt ok heller. Jag är inte riktigt pigg och gråter så fort nåt går emot mig. Jag har iofs haft en låååång period när jag inte kunnat gråta så jag får väl vara tacksam för att det äntligen släpper lite på trycket.

Sommaren är inte riktigt min årstid helt enkelt. Förra sommaren var den värsta på många många år och även om den här är ganska ok är det alltid alla "stora" saker som händer som förändrar mitt liv. Och då oftast inte till det bättre.


Men man får vara tacksam för det som faktiskt fungerar..

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards