En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Linn - 29 juni 2010 20:04

Jag har varit på mitt första bröllop som "vuxen". Och som inte innefattar släkten eller mammas och pappas kompisar i hela mitt liv.

Min kära vän Lisa har gift sig. 

Det var väldigt avslappnat och mysigt utomhus med inte så mycket folk.

Helt fantastiskt.

                           

Mycket glada miner och skratt blev det. Precis som det borde vara. Och Lisa var så fantastiskt fin! Hoppas jag ( om jag nånsin gör det) är lika fin den dagen jag gifter mig.


Annars har det varit fint väder och jag har försökt lapa sol så mycket jag kan.

Midsommar dagen spenderade jag med Maria och Emma. Vi drog en sväng på krogen. Vi hade sjukt kul trots att jag var nykter. Haha Emma beställde en 12:a på krogen och blev ganska full till slut.


Ikväll ska min syster på bio så jag ska vara barnvakt.


Min bästaste Karin har brutit käkbenet på två ställen, sytt i hakan, spräckt trumhinnan i ena örat samt slagit ut bitar av tänderna och brutit ett ben i örat. Så just nu tänker jag mest bara på henne. <3

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards