En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Linn - 13 juni 2010 23:05

Jag har verkligen varit skitdålig på att blogga på senaste.. Men det händer för mycket just nu.

Åkte till stockholm i fredags tillsammans med några vänner som skulle ner. Perfekt!

Billigt och skönt att slippa buss/tåg och alla byten.

Kunde inte säga nåt eller skriva om det på fecebook för jag skulle överraska en av mina bästa vänner Ida. Hon fyller år idag och hon skulle ha en fest så jag bestämde mig för att vara själva presenten. Hon blev sjukt glad och kunde först inte förstå att jag var där.

Vi gick på en annan fest först till en tjej som fyllde år som alva och ida kände. Drack mousserande vin i mängder och skrattade och hade kul.

Sen var målet att överta en krog. Så vi satte segel mot ringvägen på söder och bleckhornskällaren. Vi var närmare 20 personer tillslut och bara trevliga människor. Vissa man aldrig träffat men var riktigt trevliga och andra gamla goda vänner.

Bäst av allt var att jag träffade Max. Vi var riktigt bra vänner en gång i tiden och brevväxlade under nåt år. Långa riktiga handskrivna brev alltså.

Hade inte träffat honom på 4 år och blev så otroligt glad av att träffa honom.

Klockan 2 kastade jag in handduken och gick hem till min syster.Sjukt nöjd.


Har bott hos min kära syster och hennes fina familj hela helgen. Hon har nyss fått en son som heter Love och han är så underbart söt. Har även lärt känna lilla Vide som är en underbar liten kille. Igår när jag stod och gjorde mig i ordning för festen sticker han ut huvudet och säger ( det  första han säger till mig då han är väldigt blyg ): -Moster Linn är snygg.

Men tror ni att jag dog eller. Hur söt får man vara. Min syster säger då: - Ja hon är en riktig kalaspingla. Vilket han sen säger flera gånger. 2½ år. Jag är KÄR!


Det har varit en helt underbar helg. Och jag kommer nog åka hit så snart jag kan igen.

Idag brunchade vi på strand, helt fantastisk mat. Sedan var jag med på visning av en lägenhet dom funderar på att köpa. Jättemysigt område på zinkensdamm.

Sedan drog jag en shoppingrunda och träffade en gammal vän och tog en promenad med hans hund vid kaknestornet.

Sen har jag bara varit trött efter alla nya intryck och alla roliga människor. Och kanske lite bakfylla..

Men imorgon bitti går bilen hemåt igen. God natt*

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards