En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Linn - 12 december 2010 23:54


Idag gick det sådär måste jag säga, Karins häst Rosanna skrämde Twister som jag red på genom att försöka attackera honom när jag red min lilla bana. Men i övrigt gick det bra, jag hoppade och lyckades styra honom bättre idag.


Igår tog jag och Karin våra högklackade skor och visade oss ute bland folk på Blue moon bar i västerås. Karin hade med sig sin plastpistol och sköt folk vilt omkring sig. Hon hotade till och med kassörskan på mc donalds innan vi åkte hem. Haha det var sjukt kul.

          Vi hade Flicke med vänner här och gick ut med dom.

          Jag gjorde även en Linn vurpa på vägen till bilen när vi skulle hem, typ 10 meter från bilen.. Och fick en tvilling till min knäskål på benet idag :/

  Igår på dagen var vi på luciafirande på ridskolan, där Karin tävlade mot sina elever i hoppning tillsammans med dom andra lärarna. Och Hilding briljerade i Agility.

Vi pyntade Rosa innan sin uppvisning.

      Det var min helg det :) Nu dags för sängen.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards