En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Linn - 11 december 2010 14:01

OMG! Hur har jag kunnat missa denna serie fram tills nu??

Sjukt bra, och han som spelar jackson är ju kanske nåt av det hetaste som någonsin vandrat på denna jord.

Badboy to the bone, men ändå ett hjärta ;) satan i gatan jag blev förälskad. På det där löjliga tv-serie viset. Jag kan inte sluta kolla och kommer bli förkrossad när jag kollat på alla avsnitt och måste vänta på fler..

 

I övrigt gick jag lucia i onsdags morgon för grabbarna på traktorförarutbldningen. Dom brukar hjälpa ridskolan med diverse saker så ridskolan ställde upp när dom ville ha ett luciatåg till sin avslutning.

  Kanske inte det mest traditionella luciatåget, men förbannat uppskattat. Grabbarna kom med en blomma efter för att tacka.

Man får ju ställa upp.. ;P


Igår kom Flicke, Allan och Johan som är här och jobbar i surahammar men som egentligen kommer från ö-vik hit till stugan och hälsade på oss. Vi hade förbannat kul och ikväll blir det bmb med dom och Rosanna. 

Nu ska jag till ridskolan för att kolla på deras jul/luciashow. Och se karin spöa sina elever i duellhoppning. :)

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards