En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Linn - 6 augusti 2008 18:13

Jag går här och väntar och väntar på att Mr. Right skall dyka upp i sin skinande bil och röva bort mig till varmare breddgarder och dyrka mig som sin drottning.

Men drömma går ju, jag menar varför inte?

Nej killar kan inte resa sig till den standarden att dom ber om ursäkt.

Ej heller inse när dom gör fel. Men jag skall inte dra alla över en kam. Jag ber om ursäkt för min orättvisa tankegång runt svin.

Jag är nog bara less på situationer där män identifierar sig med världens herre och tycker sig kunna göra som dom vill. Och att man inte skall berätta det för någon, för att dom får dåligt rykte.

Men jourhavande Linn är i full gång.

Min fråga för dagen är vart skall man leta för att hitta det man söker? Eller är det så enkelt som att det kommer när man slutar leta?

Men om man blir jävligt less på att försöka låstas som att man inte vill ha nån då?

Men ändå är kräsen och inte släpper vem som helst på livet, får man vara det om man vill slippa leva själv.

Måste jag flytta härifrån för att hitta någon i min smak?

Jag gillar mina vänner och så men resten är det värt det för att leva ensam.


Jag vill bara ha nån som håller om mig när jag är ledsen, äter med mig och någon att bolla mina tankar om världen med.

Nån som säger till mig när jag är störd och som håller mig på mattan. Som inte bara vill sätta på mig, eller ta på mina tuttar. Haha sick.

Nej om man skulle ta och ta på sig leendet igen och prata om annat.


Till helgen skall jag antagligen till näsåker på fredagen och spenadera den med min ida och carin. Bara dricka te och mysa. Och diskutera saker som faktiskt inte bara handlar om killar och vem som gjort vad.

Sitta i Idas vackra trädgård långt från asfalt och bara titta på blommor och mysa.

Lördagen vet jag inte än, skall förhoppningsvis/förmodligen till Björn på fest. Men det beror helt på omstänigheter jag ej rår på.


Får dessutom kanske besök Lördag natt av en mycket god vän från förr. Förhoppningsvis dyker den upp. Skulle behöva en vän i natten. Har inte sett den på länge. Och nej jag tänker inte berätta vem eller vad det är.


Ska fortsätta jobba nu, byo.




Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards