En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Linn - 5 augusti 2008 15:37

I helgen har jag varit på festival i ljuvliga Näsåker. å fy fan va roligt jag har haft, träffat gamla och nya vänner, druckit hutlöst mycket öl och lyssnat på ny, bra och spännande musik. Detektivbyrån=skum skön musik med dragspel och xylofon. Otroligt häftigt att titta på.

Jag bodde hemma hos min Idis. I hennes hus med hennes familj och bredvid henne på tempur madrassen. Som för övrigt var väldigt skön att ligga på.

På Fredga natt skulle jag och Ida smidigt flytta Tempur madrassen från idas rum till verkstaden för det var mer plats där. och Carin och Albin låg å sov i Idas rum. Vi var väldigt förfriskade och sa hela tiden att sschhh.. vi måste vara tysta dom ligger och sover, men så mycket som vi lät när vi skulle flytta en 160cm madrass genom en dörr som inte är speciellt bred i fyllan med skratt attack så var vi nog inte så tysta. Hahaha.. Carin sa det dagen efter att hon hade vaknat och frågat vad vi höll på med, men vi hade inte märkt det överhuvud taget. Vi var så koncentrerade på att flytta madrassen tyst.

Vi hade även skratt attacker i köket.. vi var sämst på att vara tysta. Jag träffade äve  Mija, min partner in crime from the old days. Kommer ihåg när vi söp en vecka i sträck på marinella (blä). Och en morgon kommer hon och väcker mig med en flaska rom som är vår frukost. Ja ja härkligt å träffa henne iallafall.. Fan jag längtar redan till nästa festival med alla människor och god mat och rolig,konstig musik.

Det hände så mycket, men inget som man behöver berätta om. jag fick inte hångla, eller spy. Jag var inte svin full eller på dåligt humör. Allt var bara bra och jag är svin nöjd.


Söndagen spenderade jag med min mamma hemma hos mig, vi tittade på 50 first dates. Mamma höll på att skratta ihjäl sig och vi t chips och drack dricka och mös i soffan. Orkade som inte göra så mycket mer.


Måndag åkte jag med mamma till Sundsvalls Sjukhus.

Äntligen skulle dom kolla på mina stämband. Och jag fick kolla på mina stämband. Svin äckligt. Men samtidigt ganska häftigt. Jag såg iallafall den lilla cystan som fanns på mitt stämband. Så nu skall det opereras inom 3 månader.  Bara ett år efter att det påbörjades. Men men man ska vara glad att det blir av.

Sedan shoppade jag lite på stan.. jag köpte ett rosa diskställ!!!! Otroligt fint. Och två t-shirts, två linnen, ett par jenas och hello kitty kylskåps magneter. Hur bra som helst.


Nu komemr vi till delen däe jag skall vräka ur mig skit på en person som behöver växa upp.

Karln är ju för fan 30 år och beter sig som om han vore 15. Leker med människors känslor som om dom vore ovesäntliga. Min kära vän som tycker om denna äckliga människa sitter bedrövad och gråter över hur hon blir behandlad. Och han ber om ursäkt gång på gång och hon ger honom en ny chans. Ganska korkat av henne också, men tycker man om nån så gör man.

Personen i fråga blir även han behandlad på samma vis av en 19 årig liten skit unge som ska äta kakan men ha kvar den. Knulla andra men ha honom.

Jag hatar människor och speciellt killar just nu.

Hur ska man någonsin kunna lita på en kille, när alla beter sig som om dom blivit lobotomerade!

Nej fyu fan va less jag är..


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards