En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Linn - 3 januari 2013 01:16

Jag brukar ju göra en recap på året som gått, mestadels i bilder. Och det kommer en jag lovar. Men då vi ej har internet än i nya lyan får det så gott vänta.
Man kan väl säga att 2012 bjudit på äventyr och upplevelser, rädsla, besvikelse, hjärtesorg, hopplöshet, spänning, hopp och allt man kan kräva av ett år. Jag har rest till fjärran land och bott på de mest konstiga ställen. Träffat underbara människor och upplevt saker vissa bara drömmer om. Men jag har också slungats tillbaka till verkligheten och kämpat mig fram. Man skulle kunna säga att 2012 var mitt mest schizofrena år hittills. Upp som en sol, ner som en pannkaka. Men det har också gett mig mycket insikt och förståelse. Tålamod och styrka. För vad vore man utan motgångar?
Men nu ser jag fram emot ett nytt år, en ny bergochdalbana och nya upplevelser och erfarenheter. Skam den som ger sig!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards