En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Linn - 15 mars 2011 13:11

Nu sitter jag på tåget på väg hemöver.

  Har druckit en stor latte och ätit mitt livs första croissant. ( Vad jag kan komma ihåg iallafall. )

Det är strålande väder och jag har en trevlig dam bredvid mig på tåget.

Det är så fantastiskt vackert uppe i norrland.

     

Jag saknar bergen nere i Hallstahammar. På något vis känner man sig mycket tryggare med berg runt omkring sig.

Det har varit supermysigt hos mamma, och igår spelade vi gin rummy med hennes väninnor.

Jag gillar dom där hippie tanterna!

Dom gör inte skillnad på om man är ung eller gammal. Och man känner sig alltid välkommen.


Larsa var helt underbar!!!

      Synd att jag glömde kameran så det fick duga med mobilen..

Det var så personligt och nära, han och en gitarr. Bara fina bra låtar, Emmy grät i jämna strömmar och jag fällde en tår här och där.

Men mest log jag och ville nypa han i kinderna.

Han såg så rufsig och liten ut.

Sådär blyg och söt. Det var en helt underbar kväll och jag är glad att jag och Emmy fick göra något tillsammans.


Men nu längtar jag hem, till min fru och min katt.

Även om jag kommer sakna mina älskade vänner och min familj, så har jag fått en rejäl dos av deras kärlek. Som jag kan leva på länge nu.

 


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards