En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Linn - 9 mars 2011 15:13

Nu sitter man här i Emmas lägenhet i Sollefteå, har träffat Maria en sväng på hennes jobb.


Begravningen i Fredags var jättefin, och vi träffades efteråt i farfar Axels hus och träffade mammas kusiner och mina kusiner och åt pizza och umgicks. De var ett perfekt avslut och hejdå till honom.

  Moster Ingrid och mammas kusin Magnus.   Min kusin Mattias flickvän Maria, kusin Fanny håller i mitt kusinbarn Ludde och Morbrors fru Britt.


I Lördags var jag ute på Ankan i Karlstad. Träffade två gamla klasskompisar från 5-6:an. Carin Cato och Mikael Flygh. Mikael jobbade som vakt på ankan, och Ken pratade en massa om nån flygh innan på dagen. Jag frågade vad han hette i förnamn och det var Mikael. Min gamla klasskompis. Förstå hur förvånad jag blev.


Söndag tog jag och mamsen bilen uppåt.

    Haha en ganska rolig resa.

Vi åkte j självklart genom Mora när det var Vasaloppet och såg alla hurtbullar.

 

I Måndags åkte jag och hämtade Ellen i Junsele. Herregud vad jag har saknat det lilla hjärtat!

      Vi målade vattenfärger och mysde i soffan, kollade på en av mina gamla favorit filmer. Resan till Amerika. Och mådde gott tillsammans.


Idag fick jag även träffa sötungarna Linnea och Felicia.

  Bästisarna Linnea och Ellen. Och söta lilla Felicia.

Ikväll kommer Sophie hit så vi ska kolla på film, flickorna tillsammans.

Det är skönt att träffa mina vänner häruppe och allt känns som förr.

Saknar dock frugan och fejjan.


Emma lämnade bort sin katt Tella som är fejjans dotter till min mamma idag. Känns riktigt kul att hon hamnar i närheten och att Emma kan känna att hon får gå ut och att emma kan hälsa på henne om hon vill.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards