En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Linn - 13 mars 2011 11:48

Ja igår blev en riktigt lyckad kväll, det var inte så mycket folk ute, men det gjorde inget. Skönt att inte behöva trängas också. Men jag hade väldigt trevligt.

Maria och Carin kom förbi innan men kunde inte följa med ut.

Maria mådde inge bra, och Carin hade folk hemma och ville bara komma och dricka lite vin med oss.


Jag är bara så glad att jag fick hänga med mina vänner :)

     

Älskade älskade Emma! Tack för att jag fick bo hos dig nu dessa dagar. Och för att du finns och alltid är sjukt rolig ;)

Puss

     

Och goa Kamilla! So man träffar allt för sällan, men det är alltid lika kul att träffa henne. Och spännande.

 

Söta Maria, som kämpade men mådde för dåligt :( Men roligt att hon kom iallafall.

     

Och jag får ju bjuda på fula kort på mig också!


Nu lämnar jag Sollefteå, för konsert i Umeå.

JAG SKA SE LARS WINNERBÄCK!!!!!!

Oh happy day!

Sedan imorgon blir det kortspelande med Mamma och hennes väninnor :)

Ska blir riktigt trevligt!

Och på Tisdag åker jag hem, till min kära fru och min katt och min egen säng.

Även om Emmas säng förmodligen är skönare än min, så är det inte min egen säng..

Så nu vinkar jag adjö och uppdaterar igen på Tisdag!

Pussar

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards