En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Linn - 17 februari 2011 14:04

Min mammas farfar dog imorse 05.00

Han blev 96 om jag inte minns helt fel. Och startade en gång i tiden skogaholms bageri.

En fantastisk man som bott själv ända in i slutet.

Han var alltid stilig och familjens överhuvud.

    Bilder från i somras, sista gången jag träffade honom.


Ibland kunde min släkt kännas lite som en italiens maffia familj. Då vi samlades då alla fyllde år och på alla högtider.

Farfar Axel, mormor och morfar om mammas syskon med familj.

Jag kommer sakna honom, men han har haft ett långt och lyckligt, fullt liv med många människor som älskade honom.

Jag är ändå glad att han levt såpass länge och fått uppleva 5 generationer med 3 stycken barnbarns barnbarn.

Vilken grej det var att skriva.

Jag älskade honom djupt och idag är en ganska sorglig dag.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards