En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Linn - 11 februari 2011 15:03

Det blir inget Karlstad, för att vädret vill inte att vi ska dit tydligen.

Piss, helvete och bara skit.

Inge roligt att berätta om idag.

Av Linn - 11 februari 2011 01:52

Ja idag följde jag min fru till hennes jobb.

Hängde med en dag, för att slippa sitta hemma en hel dag och häcka.

Först fika lite, sen kolla på hennes lektion, sedan stressa iväg till Eskilstuna.

Självklart var det flera olyckor på vägen, så vi kom ca en kilometer på 20 minuter. Men vi fick lite tid att fjanta oss i bilen.

Karin kläcker när jag sitter och gör en sjukt ful dans till nån random låt på radion: - Haha jag kommer köra av vägen!

Detta säger hon när vi praktiskt taget står stilla ;)

Ibland kan man bara ha så kul åt så små saker.

 

Glad katt!


Sedan fick jag köra hem, ligga i 60 på 100 väg då dom inte vet vad ploga är i denna delen av Svea rike.

Skicka folket till Norrland på kurs eller nåt. LÄR DOM PLOGA!

Jaja sedan skulle Karin rida sin goa häst Rosanna.


Efter detta fick vi sällskap av syskonen Johanna och Niklas som även var med på festen i helgen hem på Tacos.

Mycket trevligt.

Men nu ska jag nana kudde.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards