En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Linn - 9 februari 2011 23:15

Jag har gjort det IGEN!

Shoppat på ebay, sånt där meningslöst som man egentligen inte behöver.

Denna gång blev det lösögonfransar..

60 par för att vara exakt.

för 66:- med frakt.

Inte mycket alls. Men egentligen helt meningslöst.

Men nu jäklar ska här ögonfransas iallafall ;)

 

Av Linn - 9 februari 2011 20:41

Här i huset är man ganska isolerad.

Så när en bil stannar utanför blir man lite förvånad :O

Och speciellt när det knackar på dörren.

Nu i dessa tider när folk alltid hör av sig och det ska sms:as en massa innan man bestämmer att besöka/få besök.

Hur klarade man sig innan mobiltelefonen?

Jo man umgicks mer, man gick/åkte/cyklade hem till folk och fick massa surprice besök.

Jaja nu ska jag inte gå in på det.

Men utanför min dörr står Johanna och Hanna.

Dom kom å hängde en halvtimme.

Vad lite sällskap kan lysa upp i mörkret, och speciellt när man inte förväntar sig det.

 

Av Linn - 9 februari 2011 15:38

För musik idag :)

Poppar

Har även dansat ganska fult till denna på en fest..


  Sorry att den hamn på sniskan..

Jag har bara så himla tråkigt idag.

Av Linn - 9 februari 2011 13:56

Ja man kan inte städa utan hög musik. Det blir helt enkelt inte lika bra.

Det bore väl alla hålla med om :)

Och min pepp låt för dagen är:

Enrique Iglesias feat. Ludacris - Tonight i´m fucking you!

Tyvärr finns inte den versionen med video så det får bli den lama  versionen.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards