En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Linn - 3 september 2013 21:05

Jag är inte riktigt i mitt esse för tillfället. Vilket kanske mina närmsta vänner vet. Men jag orkar inte skriva om det just nu. 

Jag väljer den lätta vägen, och skriver om det som är bra. 


Nr.1

ROM


Vilken otroligt vacker stad! Överallt vart man än går finns vackra statyer, fontäner och byggnader.

Som att gå på museum men en hel stad. Man vill bara stanna och titta på allt och insupa det vackra och stilfulla. 

Överallt är det kullersten och folk som går i stilettos, kudos! Jag skulle bryta benen av mig.

       


Och för att inte tala om maten..

Om jag bodde i Italien skulle jag aldrig sluta äta. Pasta, risotto, skaldjur och glass som det ska smaka!

Vilken fantastisk upplevelse det var att äta mat.

 

   

Jag hann se de saker jag absolut ville se, men ni ska veta att mycket gnäll blev det också. 33°C i skuggan och många mil fick mina fötter utstå. Dom var fulla i blåsor och klagada högt varje kväll. Men det va fan värt det! 

   

Fontana di Trevi   


   

Colosseum


   

Vatikanstaten.


Sjukt att man sett det på riktigt lixom. Det är inte bara magiska platser på film längre.

   


Det var en upplevelse, punkt!


Nr2.

Det har även varit lite happenings på hemmaplan. Nike hade invigning och frukost med speciellt inbjudna. Vi fick ha fina, sköna kläder och hjälpa dom som kom för att handla. 

       


Sjukt bra DJ's som spelade både Torsdag och Fredag. Synd bara att det inte kom så mycket folk som vi hade hoppats. Men bättre lycka nästa gång. 



Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards