En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Linn - 16 februari 2013 23:15

Eftersom jag är singel och inte ville spendera dagen ensam, bestämde jag och My oss att ta en trevlig öl. Vi började på Dovas på hornsgatan, hahaha det var hon och jag och resten var 50+ av manligt alkiskön. 

Så vi drog hem till My och duschade och piffade till oss lite.

Sedan bar det av till Judith&Bertil :)

Väl där avnjöt vi ett fantastiskt glas vin i vår lilla hörna med en fin ros på bordet.

 


Efter ett toalettbesök och diskuterande om toapapper med ägaren och en engelsktalande man, kommer denna engelsktalande man fram till vårt bord och presenterar sig som Robinoneleg. ( Robin one leg ).

Och mycket riktigt denna Nya Zeeländska man med Irländskt pass och ett ben har lyckats byta sitt namn från Robin till Robinoneleg... Hahahahahaha jag dog lite av skratt.

 


Denne man hade flyttat till sverige för att han var skateboard/snowboardåkare och hade uppfunnit en skateboard och snowboard för enbenta. Men Nya Zeeland var inte intresserade. Sverige var det dock.

Sjukt rolig kille i vilket fall som helst. Efter J&B drog vi vidare till medusa och drack öl. 

Jag stal den fina rosen.. Får man ingen ros får man ta en.. Dom skulle ändå stänga..

 


Idag har jag jobbat, och åkte hem till min storasyster efter jobbet. För imorgon ska jag följa med på ponnylekis med min systerson. Det är hans favorit sysselsättning och jag är stolt som får följa med. 

Så hela kvällen har han varit supermysig och suttit och gosat med mig i soffan och mamma eller pappa fick inte lägga honom. Det skulle moster Linn göra! 

*superstolt*

Så bäst att somna snart, upp i ottan och åka till ponnyridskola :)

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards