En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Linn - 5 september 2012 03:16

Om ni undrar varför jag ligger sömnlös så är det för att situationen jag befinner mig i håller mig vaken.
Jag kan inte jobba, min hand fungerar inte. Iallafall inte med något som kräver min högerhand. Har jag nämnt att jag är högerhänt?
Och eftersom jag inte har något jobb får jag ingen sjukersättning.. Låter det helt ok? Då kan du sluta läsa!
Jag skulle egentligen börjat jobba på fredag, men eftersom jag är tillfälligt utan högerhand går det inte att assistera någon i deras dagliga liv, då jag knappt kan torka mig själv.
Och med dagens vårdköer kan jag ju titta mig i arslet efter att det kommer gå snabbt.. Sen ska det läka också.
Så vad gör jag nu? Utan jobb får jag inga pengar, men utan hand får jag inga jobb. Kul liv!
Dessutom åker han snart, tillbaka till friheten och lugnet och allt rullar vidare utan bekymmer. Men jag är inte bitter, nejdå! Jag bara kippar efter andan här nere på botten.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards