En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under juni 2014

Av Linn - 16 juni 2014 22:54

Finns det nåt bättre än att duscha när man känner att man är riktigt skitig? 

Har spenderat några dagar i fjällen med utedass och limterade tvätta sig möjligheter. 

Man har fått prioritera de viktigaste ställena, dvs 3 punktstvätt.

Så duschen jag tog idag var en av mitt livs bästa. 


Topp 3 bästa duscharna i mitt liv:

1. Duschen efter min första Hultsfredsfestival 2001. En vecka utan att ha duschat ordentligt, endast badat i sjö och tvättat sig i kallvatten under kran. ( Detta innehöll också en dramatisk avklippning av dreads. Ville inte ha kvar dom efter den festivalen.. )

2. Duschen som kostade 125:- på Hongkongs flygplats. Efter allt stressande i mellanlandningen i London och 12,5h resan från London till Hongkong. Dels var den så bra för att den höll mig vaken, men jag kände mig som ett jävla drägg.

3. Dagens dusch! Fjäll och natur och utedass i all sin ära, men att slippa tvätta håret i en hink är att föredra. 


I övrigt har helgen varit obeskrivbar. Vacker natur, goda vänner, nya som gamla, strålande väder och glada miner. Kan det bli bättre?

       

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards