En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Linn - 12 april 2013 23:08

Japp nu är det magiska födelsedags sträcket passerat. Jag är helt plötsligt äldre och det känns sisådär.

Är jag klokare? Tar mer ansvar? Planerar bättre? Kanske, kanske inte..

Men jag släpar mig till gymmet, och jag jobbar på. 

Födelsedagen firades på Judith & Bertil med mina närmaste som fanns i närheten. Ida, Lisa och Nathalie. Jag fick blommor och choklad och goda drinkar, vad mer kan man begära? 

 

Firade även på Lördagen med tårta och mys med syster och familj på förmiddagen. Sen en sväng till medis för att premiera den obligatoriska sol på uteserveringsölen. 

Det blev en öl, sen gick solen bakom huset och det blev svinkallt..

Vi fortsatte på woken och sedan trubadurafton i fruängen. Jag blev hyllad och utskämd och dansade till en turkisk låt som trubaduren sjöng enbart för mig..

Sedan har det jobbats och tränats och varit feber. 

Men idag släpade jag mig till poweryogan med Lisa och har sedan hjälpt storasyster flytta till nya huset. 

Jag kommer ha träningsvärk imorgon!

   


Nu tycker jag att våren är här! Så nu åker jeansjackan på!!

 


I övrigt är livet som det är, inte så värst intressant. Man tror på nåt som kan kännas bra, och blir besviken när man målat upp nåt som inte finns. Som att solen faktiskt kommer skina dom dagar man är ledig! Och att det finns tid när den inte finns.. 

That's life, shit happens when you trust in sunshine.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards