En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Linn - 25 mars 2013 21:35

Klackarna i taket och kors å allt som kan va i taket, livet 2013 fortsätter att briljera. Heltidsjobb check! Får stå på avdelningen jag helst vill, check! Tränar regelbundet, check! Man kan säga att det funkar helt enkelt. 

Igår tog vi en söndagsöl jag och Ida. 

 

Min bästaste Ida! 

Det var en trevlig kväll och i slutändan slöt även Jocke, My, Claire och Emmy upp med oss. 

Jag bjöd även på en liten show i hornstulls tunnelbanestation. 


  Nu när alla gör harlemshakes ville jag gå lite utanför boxen och steppa istället.

Den bjuder jag på!

 

I övrigt är mitt obefintliga kärleksliv minst sagt en öken. Jag har inte tid med sånt, jag sover, tränar, jobbar och äter. Och dagarna då jag är ledig är jag för trött för att göra annat än städa och tvätta. 

Men snart (hoppas) kommer väl våren och vårkänslorna. Iallafall trodde jag att våren brukade komma ungefär nu.. 

Nästa vecka fyller jag 29, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men that's life. 

   


Imorgon blir det nya skor för Limpan! Det är dom högst upp som är aktuella. Jag har suktat tillräckligt nu. 

 

Man kan ju inte ha sunkiga gamla skor när man jobbar på en sportavdelning där dom säljer superfina sneakers. Skämmes!

Ja det va nog allt för denna gången :)

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards