En vuxen flickas drömmar.

Direktlänk till inlägg 10 december 2012

Fruängen!!

Av Linn - 10 december 2012 23:32

Nu, efter mycket om och men. Svordomar, felkörningar och stress över att köra med släp på dåligt väglag i huvudstaden bor jag och allt jag äger och har i Fruängen med Ida och katterna. Jag har ett eget rum, med bara mina saker. Mina muggar och tallrikar i köket, vilket på något vis gör att han känner sig hemma. Jag är sjukt nöjd kan man säga. Men jag hade inte klarat det utan hjälp från Öberg som lånade ut bilen och Angelos som hjälpte till att bära <3!!
Det bor tydligen en hare precis utanför oss och vi har ingen insyn. Och tunnelbanestationen på andra sidan vägen. WIN!!
Allt detta trots att jag var förkyld och stressad. Men jag var inte bättre än att jag kunde be om ursäkt för min fula franska i efterhand.
Jag vill nog aldrig mer köra bil i Stockholm!

 
 
Cattis

Cattis

27 december 2012 08:12

Ååh älskade vän :) så jag saknar dig!! Jag har flyttat tillbaka till Västerås, bor i ett jätte sött rött hus men svarta detaljer på en Islands häst gård <3 allt va frid å fröjd tills gör ca två veckor sedan då Exet fick reda på vart vi bodde :( så nu bor vi skyddat tills allt e klart, polis soc och myndigheter :/ skit jobbigt men åker till Sthlm nästa vecka <3 hör av dig kramar massor 073-8315699 Cattis och flickorna

http://Www.cattibabe.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 16 augusti 2017 03:40


Att falla för någon gör dig sårbar. Efter att i princip varit singel i 5 år skrämmer det nästan livet ur mig. Visst är det väl så att jag haft känslor för människor efter det. Jag är inte gjord av sten.. Men att på riktigt våga släppa in någon är...

Av Linn - 13 februari 2017 01:23

Det finns en låt med Melissa Horn som heter Mardrömmar.  Och ikväll när jag ligger här hemma i min egen säng och lyssnar på texten hör jag den på ett helt annat sätt nu än jag gjort tidigare.    I ett stycke ur texten sjunger hon:    "Och j...

Av Linn - 14 januari 2017 01:22

Idag gifter sig mitt ex. Han som krossade min bröstkorg och aldrig riktigt gav mig ett avslut. Människor jag känner runt mig säger: - Men han är ju bara ett ex.. I deras ögon, ja. I min bröstkorg, nej. Han var den enda som fått mig att un...

Av Linn - 19 juli 2016 23:00

På Torsdag skall jag säga mitt sista hejdå till min bror.  Hur gör man det?  Ja, döden är en naturlig del av livet, och man vet aldrig hur länge man får leva. Men hur kommer det sig att när min bror som äntligen bestämt sig för att försöka kämp...

Av Linn - 14 mars 2016 19:42

Det finns så många olika sorters former av ångest.  Och jag upplever nog minst en om dagen.    Beslutsångest är nog den jag tampas med oftast och nästan alltid när det kommer till vad jag ska äta.  Och jag tror att dom flesta håller med mig i...

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards