En vuxen flickas drömmar.

Direktlänk till inlägg 16 juni 2009

I am the greatest!

Av Linn - 16 juni 2009 10:49

På att försova mig!!!!!  Om det är något att sträva efter kan ju diskuteras. Jag var så trött igår att jag somnade med Tv:n på och det kan jag i vanliga fall inte göra. Är alltid så nyfiken på vad som dyker upp efter det program som visas att jag måste göra en kraftansträngning för att slå av den för att somna.

Men jag var tydligen riktigt jävla trött igår. Kände mig iofs hängig och trött hela dagen och även idag. Som om nåt är påväg att bryta ut men bara hänger och dinglar framför mig som för att retas. Orka vara sjuk nu!

Vaknade iallafall av att min chef ringde mig och kom i samma sekund som han ringde att jag glömt att ställa klockan igår.

Ibland funderar man på vad man håller på med egentligen.

Idag har jag bestämt mig för att ta hand om mig själv. Måla om naglarna och dra ur håren ur benen (epilator). Och tvätta och städa. Åker ju bort hela helgen så behöver ju vattna blommor och pyssla och dona.

PACKA!! Det måste jag göra. 

Jag är en sån där jobbig människa som skriver listor och packar flera dagar i förväg bara för att inte glömma dem små detaljerna som gör resan.

Typ laddaren till telefonen och annat smått som man tar förgivet.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 16 augusti 2017 03:40


Att falla för någon gör dig sårbar. Efter att i princip varit singel i 5 år skrämmer det nästan livet ur mig. Visst är det väl så att jag haft känslor för människor efter det. Jag är inte gjord av sten.. Men att på riktigt våga släppa in någon är...

Av Linn - 13 februari 2017 01:23

Det finns en låt med Melissa Horn som heter Mardrömmar.  Och ikväll när jag ligger här hemma i min egen säng och lyssnar på texten hör jag den på ett helt annat sätt nu än jag gjort tidigare.    I ett stycke ur texten sjunger hon:    "Och j...

Av Linn - 14 januari 2017 01:22

Idag gifter sig mitt ex. Han som krossade min bröstkorg och aldrig riktigt gav mig ett avslut. Människor jag känner runt mig säger: - Men han är ju bara ett ex.. I deras ögon, ja. I min bröstkorg, nej. Han var den enda som fått mig att un...

Av Linn - 19 juli 2016 23:00

På Torsdag skall jag säga mitt sista hejdå till min bror.  Hur gör man det?  Ja, döden är en naturlig del av livet, och man vet aldrig hur länge man får leva. Men hur kommer det sig att när min bror som äntligen bestämt sig för att försöka kämp...

Av Linn - 14 mars 2016 19:42

Det finns så många olika sorters former av ångest.  Och jag upplever nog minst en om dagen.    Beslutsångest är nog den jag tampas med oftast och nästan alltid när det kommer till vad jag ska äta.  Och jag tror att dom flesta håller med mig i...

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards